2009. június 17., szerda

RSS, vagy amit akartok

Manapság szinte minden oldalon (az enyémen is :) ) találhatsz RSS feliratkozási lehetőséget. Amikor először találkoztam vele, eléggé bizalmatlan voltam. Nem tudtam mi az, mire jó, hogyan használjam. Persze ha érdekel valami, akkor energiát nem sajnálva utána járok.

A wikipédia amatőr felhasználók számára ugyan kicsit érthetetlenül fogalmaz, de a lényeg átjött. Az RSS-t használva nem kell minden érdekesnek tartott oldalt végigjárnom, hogy történt-e frissítés, ezt elvégzi helyettem egy program. Nem kell mást tennem, mint rákattintok a feliratkozást hirdető linkre, kiválasztom, hogy hol szeretném olvasni a frissítéseket, és készen is van a saját hírgyűjteményem.

Tengernyi RSS olvasó közül lehet választani, nekem személy szerint a Google Reader jött be, illetve a Netvibes. Ha többet szeretnél megtudni az RSS-ről, ajánlom az rss.lap.hu oldalt.
Tehát RSS-re fel, vegyél fel engem is az olvasódba!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése